4 de gener del 2013

Killian Jornet

Ahir a la nit vaig poder veure a TV3 el documental que s'ha filmat sobre Killian Jornet, Una línia fina de Sébastian Montaz- Rosset. Un documental on Jornet explica la seua filosofia de vida, per què corre, per què fa el que fa...
La primera vegada que vaig començar a conèixer-lo va ser al programa també de TV3 El convidat de l'Albert Om. Em va sorprendre que aquest noiet esprimatxat, parlés de la vida, de la felicitat, dels seus reptes... la humilitat i la generosita són  uns dels seus valors principals.
"El concepte de victòria és important, perquè les victòries es viuen. Guanyar i sentir que ets el guanyador és important. Però no concebo la victòria únicament com guanyar una cursa, com creuar la meta en primer lloc. Primer que res, guanyar és sentir emocions. Per mi, guanyes una cursa quan arribes a la meta i pots plorar."

"Aquesta vida nòmada plena de descobriments és un privilegi. al final, em quedaré amb el records dels viatges i de totes les persones que he conegut. crec que tinc sort perquè he conegut moltes persones de les quals he après."

"sóc molt competitiu amb mi mateix. Et compares amb els altres per posar-te límits. Quan en una cursa supero els altres, m'alegro que m'hagin donat l'impuls, però no haver-los guanyat. Cadascú corre la seua pròpia cursa, i dóna el millor d'ell mateix."

Avui al diari Vilaweb ha sortit la notícia de com van registrar el documental: http://www.vilaweb.cat/noticia/4070881/20130104/qui-enregistrat-lespectacular-film-kilian-jornet.html


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada